poniedziałek, 6 października 2014

I love October


To już październik! Nie mogę uwierzyć jak szybko nadszedł! 
Pozostało tylko 25 dni do Halloween i z tej okazji na moim fejsbuku będą regularnie pojawiać się Halloweenowe inspiracje, a także porady i pomysły. 
Bo nie wiem jak Wy, ale ja regularnie bawię się w tą tradycję, to jedyny czas kiedy mogę się wyszaleć z dekoracjami i jedyny czas kiedy wchodzę do kuchni nie tylko po to, żeby zrobić herbatę ;) 

tak więc- lajkujcie mnie na fb!


A co do mojej dzisiejszej stylizacji- sweterek to nowy nabytek z sh, pomyślałam, że ubiorę do niego spódniczkę... Co Wy na to?










 skirt- River Island, sh
sweater- Next, sh
bag- Atmosphere, sh
shoes- Atmosphere, sh
hat- Takko
necklace- Rossmann
earrings- vintage from my mom








20 komentarzy

  1. piękny jesienny zestaw, a botki śliczne;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym wpuściła sweterek w spódnicę lub w ogóle założyła zwykłe leginsy. Sweterek bardzo mi się podoba, aż chce mi się iść na łowy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny sweterk, a całość mega mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie! cudowne buty ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyglądasz! To wszystko z sh, kurde, zazdrość!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz!
    to jest właśnie taki styl, jaki bardzo lubię :)
    urzekasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesień taka piękna! Kapelusz <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba nikt nie kojarzy mi się "modowo" z jesienią tak bardzo jak Ty :) Całość rewelka jak zwykle !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo podobają mi się twoje butki kochana :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha- Fashion

    OdpowiedzUsuń
  10. Aaaaa i znów takie cudeńka szmateksowe ??? Aż mnie rozzłościłaś ! Wspaniałe buty !
    Tło za Tobą to sciany mojego wymarzonego domu ! Kocham bluszcz !

    OdpowiedzUsuń
  11. swietnie wygladasz w kapeluszu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie wyglądasz :P

    OdpowiedzUsuń
  13. super zestaw :)
    czekam na info na face :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kapelusz, dopełnia całą stylizacje przez co nie jest taka nudna i zwyczajna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. to jest idealne połączenie kapelusz przełamuję tą czerń i biel

    OdpowiedzUsuń
  16. Ty szczęściaro !!! Buty masz obłędne, aaaaaa aż namówiłaś mnie bym poszła jutro na jakieś poszukiwania do lumpeksu. Nie mogę się napatrzeć, SERIO! Bajka :) Buziaki kochana :****

    OdpowiedzUsuń
  17. to jeden z moich ulubionych. Podoba mi się zestawienie fasonów, boskie buty, super zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy18:50

    jesteś bardzo ładna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz z prawdziwą, lecz nie wulgarną opinią. Zawsze staram się odpowiadać na wszystkie :)

Archive

Wszelkie prawa zastrzeżone
© 2016 Epitomy of Woman

Latest Instagrams

© Epitomy Of Woman. Design by Fearne.